U werkt ook met elektronica? En u hebt die ook goed verzekerd?
Waarschijnlijk hebt u, net als de meeste zelfstandigen en bedrijfsleiders, “Ja” geantwoord op de eerste vraag. Pc’s, printers en kopieermachines zijn immers niet meer uit het bedrijfsleven weg te denken. Maar bent u wel zeker van uw antwoord op de tweede vraag? Veel zaakvoerders denken immers dat hun elektronica goed verzekerd is als deel van de inhoud gedekt in hun brandverzekering. Maar …

  • Wist u dat de vergoeding voor elektronica begrensd is en bovendien niet wordt uitgekeerd voor specifieke problemen zoals een intern defect, diefstal tijdens het transport, sabotage …?
  • En wist u dat u bij schade aan de elektronica van uw bedrijf geen vergoeding krijgt voor uw omzetverlies, zelfs als u dat omzetverlies wel in uw brandpolis verzekerd hebt?

Een verzekering elektronica brengt u een oplossing hiervoor.  Al uw elektronica verzekerd in één dossier.
Dekking mogelijk voor

  • al uw vast werkmaterieel zoals pc’s, printers,kassa’s, projectors,…
  • al uw draagbare elektronica zoals laptops, gps-toestellen, smartphones, tablet pc’s …;
  • en zelfs randapparatuur zoals uw alarminstallatie, tijdsregistratiesysteem, airconditioning, domotica



Tegen alle denkbare en ondenkbare problemen.
Uw elektronica verzekerd tegen de klassieke risico’s brand, blikseminslag, ontploffing, waterschade, arbeidsconflicten en natuurrampen. Zelfs als de oorzaak van de schade onbekend blijft of als die volgens de verkoper of fabrikant niet onder de garantie valt! Bovendien geniet u een ongeëvenaarde bescherming:

  • tegen diefstal;
  • tegen defecten (ook als u geen onderhoudscontract bij de verkoper  hebt!);
  • tegen terrorisme (ook wanneer milieuactivisten uw website hacken!);
  • overal ter wereld en zelfs tijdens het transport!

Met 2 onmisbare opties voor de meest complete bescherming
– Bijkomende kosten

  • de huur van vervangmaterieel of van tijdelijke lokalen;
  • de tijdelijke aanwerving van extra personeel;
  • de manuele uitvoering van het werk, enz.

– Wedersamenstelling van software en gegevens
De kosten die u moet doen om software en gegevens te herstellen of opnieuw aan te kopen, worden terugbetaald.
 

Contact en info

Findin NV
Delportestraat 31 – 3300 Tienen
Telefoon: 016/808.808
E-mail: info@findin.be
FSMA: 0471.711.988
KBO: 0471.711.988

 

Meest recente berichten

  • Gaat uw kind alleen of onder begeleiding met de fiets […]

    Continue reading
  • Met het nieuwe academiejaar voor de deur en als ouder van […]

    Continue reading
  • Een beschadigde autoruit? Afhankelijk van de situatie zijn er twee […]

    Continue reading